Ce facem in caz de accident?

Daca exista persoane vatamate se anunta la 112

Daca nu:

Pasul 1.

Intocmirea actului amiabil pe care il aveti langa polita RCA. Daca nu cadeti de acord sau daca in accident au fost implicate mai mult de 2 parti constatarea va trebui intocmita de unitatea de politie competenta pe raza caruia s-a produs accidentul

Pasul 2. 

Va programati telefonic sau va prezentati la sediul companiei la care are asigurarea obligatorie vinovatul. Pentru autorizatia de reparatie va puteti prezenta la asiguratorul dumneavoastra.

La unele companii trebuie facuta o programare telefonica.

Numere de tel. utile 

 

Groupama 0374-110-110 , în termen de 4 zile lucrătoare de la avarie, respectiv 48 ore în caz de furt, pentru a înregistra dauna auto și a vă programa la constatare.
UNIQA Call-Center Avizare Daune Luni-Vineri: 9.00 – 18.00 Tel: 0374.400.400
Omniasig 021.9669 si la numarul 004.021.601.15.99 pentru apeluri efectuate din strainatate
Asirom 021 - 9599 Avizarea daunelor trebuie efectuata imediat dupa producere lor sau dupa ce ati luat cunostinta de producerea acestora, exclusiv prin telefon, la acest numar.
Allianz Tiriac 021.20.19.180 sau Avizare online Orar avizare:de luni până vineri, între orele 8.00 si 20.00
Orar avizare:de luni până vineri, între orele 8.00 si 20.00
City Insurance: 0212070008
Orar avizare: 09:00 – 16:00 de luni până vineri
Euroins: 0746148002  sau daune.bucuresti@euroins.ro
Generali: 0372.01.02.02
Program: 08:00 - 20:00 Avizare online
Gothaer: 021.200 00 00, daune@gothaer.ro